3 Mayıs 2011 Salı


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık'ın eşi Sema Kızılcık İncesu Köyü'nde gerçekleştirdiği ziyaret esnasında ekonomik nedenlerden dolayı evlenemediğini tespit ettiği bir gence yardım elini uzattı.


Bayan Kızılcık, Trabzon'un hayırsever işadamlarının eşleriyle bir araya gelerek ekonomik nedenlerden dolayı hayatını birleştiremeyen gençlere destek olma konusunda görüşme gerçekleştirdi.


Ekonomik nedenlerden dolayı evlenemediği tespit edilen İncesu Köyü’nde yaşayan genç çifte ilk olarak yardım elini uzatan Bayan Kızılcık, tespit edilen diğer gençlere yardım edecek.


Genç çiftin mutlu bir yuva kurmasını temenni eden Bayan Kızılcık;


"Sosyal etkinlik kapsamında Trabzon'un il ve ilçelerine ziyaretler gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda Maçka'ya bağlı İncesu Köyü'ne bir ziyaret gerçekleştirmiştik. Ziyaret esnasında genç kardeşimizin ekonomik nedenlerden dolayı evlenemediğini öğrendik. Bu nedenle Trabzon'un hayırsever işadamlarının eşleri ile bir araya geldik.


Ekonomik nedenlerden ötürü evlenemeyen gençlere destek olma kararı aldık. Genç kardeşimizin ev eşyalarının temin edilmesini sağlıyoruz. Ben sadece bu yardımlara öncülük ediyorum. Ümit ediyorum bu yardım ile mutlu bir yuvanın temellerinin atılmasına vesile oluruz" dedi.


Aile kurumunun toplumun en önemli temel taşı olduğunu ifade eden Bayan Kızılcık;


"Bir toplumun sosyal, ekonomik ve kültürel gelişimi ile huzur ve mutluluğun temeli, aile kurumunun sağlam temeller üzerine oturtulması ile doğru orantılıdır. Evlilik törenleri insanların hayatları boyunca yaşayacakları en güzel anlardır. Bu mutlu günlere vesile olabileceksek ne mutlu bize" şeklinde konuştu.


Yardıma katkı sağlayanları da unutmayan Bayan Kızılcık,


"Bu çalışmamızda bize desteklerini esirgemeyen Trabzonspor’a, Ticaret Ve Sanayi Odası Başkanlığı’na, Güler Köleoğlu’na (Oltan Gıda), Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı’na, Trabzon Sarar Mağazası’na, Mürtezaoğlu Mobilya’ya, Şaban ve Canan Bülbül çiftine, Nuray Koçer Hanımefendiye, Filiz Günnar Hanımefendiye, Günfer Erkuloğlu Hanımefendiye, Zeyyat Kafkas Beyfendiye, Necmettin Aytekin Beyefendiye, Naci Orhan Beyfendiye, Nikah için Zorlu Grand Otel yetkililerine katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.

(VB-02.05.2011 Pazartesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder