4 Mayıs 2011 Çarşamba

TRABZON SPORTİF HAVACILIK KULÜBÜ’NDEN VALİYE ZİYARET


Trabzon Vali Vekili Aziz Mercan Türk Hava Kurumu (THK) Doğu Karadeniz Trabzon Sportif Havacılık Kulübü Derneği’nin yeni oluşan yönetim kurulunu makamında kabul etti.


Vali Vekili Mercan, Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Yılmaz ve yönetim kurulu üyeleri Tayyar Dilek, Eda Karagül Kaya, Kutsal Özsoy, Yunus Ofluoğlu ‘na başarılar diledi.


THK Doğu Karadeniz Trabzon Sportif Havacılık Kulübü Derneği’nin çalışmalarını beğeniyle takip ettiklerini belirten Vali Vekili Mercan,


THK Doğu Karadeniz Trabzon Sportif Havacılık Kulübü Derneği şehrimizde başarılı organizasyonlar ve eğitim faaliyetlerine imza atmaktadır. Temmuz ayında düzenleyecek oldukları 3. Uluslararası Trabzon Uzungöl Havacılık Festivali’nin de büyük ilgi göreceğine inanıyorum. Derneğimizin hava sporlarına vatandaşlarımızın ilgisini artırmakta önemli bir rol oynadığını biliyoruz. Arkadaşlarımıza çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.


Toplam üye sayılarının 62 olduğunu ifade eden THK Doğu Karadeniz Trabzon Sportif Havacılık Kulübü Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Yılmaz ise,


Trabzon Valiliği ve Türk Hava Kurumunun katkıları ile yaptığımız eğitim faaliyetleri, haftalık faaliyetler ve uluslararası festivallerde Trabzon İlinde birçok ilke imza atarak, hava sporlarının tanıtımı ve turizme destek, yamaç paraşütü eğitimi, yamaç paraşütü motorlu uçuşları, hava gösterileri, hava fotoğrafçılığı, model uçak, havadan arama kurtarma ilk yardım ve uluslararası organizasyonlara organize etmek alanlarında faaliyet göstermekteyiz” şeklinde konuştu. (VB-04.04.2011 Çarşamba)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder