8 Mayıs 2011 Pazar

'EN BAŞARILI HABER SİTESİ' ÖDÜLÜ: TİMETURK'E


Özel Birikim Okulları; 2011 yılının 'Enler'ini belirledi. Birikim Koleji 'Yılın En Başarılı İnternet Haber Portalı' olarak, Timeturk.com'u seçti.




Haber Merkezi / TİMETURK

Türkiye'nin saygın kolejlerinden Özel Birikim Okulları 2011 yılının "Enler"ini belirledi. Birikim Koleji "Yılın En Başarılı İnternet Haber Portalı" olarak Timeturk.com'u seçti.


Kolejin 2011 Enleri 29 kategoriden oluşuyor. "Enler Ödülleri", Pazar günü düzenlenecek olan 4. Bilim Sanat Şenliği Açılış Programı’nda sahiplerine takdim edilecek. Şenliğin ikinci ödül töreninde Birikim Okulları tarafından İstanbul genelinde İlköğretim okulları ve liseler arası olmak üzere iki ayrı kategoride yapılan Düş Gölgesi 1. Kısa Film Yarışmasında ödül alan filmlerin ödülleri de açılış programında takdim edilecek
.
İstanbul’un Birikim’i: İstanbul Sanat, İstanbul Bilim…


Eskiden sınıflara ve sınıf içinde yer alan temel öğretim materyallerine bağlı olarak yapılan eğitim öğretim günümüzde hem klasik sınıf düzenini hem de okulların mekân sınırlarını aşıyor.

Sınıflarda klasik masa sıra düzeni etkisini yitirirken, etkinlik alanları genişliyor. Okul bahçelerinde tarım alanları vb. mekânlar tasarlanıyor. Oyun odaları ve drama odaları okulların vazgeçilmezleri haline geliyor.

İnternet ise bilginin evrenselliğinin en belirgin simgesi olarak eğitim öğretim sisteminin de vazgeçilmezlerinden biri oldu çoktan. Bu süreç içinde Proje Tabanlı Öğrenme anlayışına göre şekillendirilen öğretim programları ve gelişmiş enformasyon teknolojilerinin etkisiyle Bilim Sanat Şenlikleri gittikçe daha önemli hale geliyor. Çünkü şenlikler eğitim öğretim sürecinin esnek, sevimli ve şenlikli bir sosyal sürece dönüşmesini sağlayarak öğrenilenlerin okul sınırlarını aşarak “Hayat Boyu Öğrenme Etkisi”ne yol açmasını sağlıyor.


Özel Birikim Okulları düzenlediği Bilim Sanat Şenlikleri ile bu amaçları gerçekleştirmeyi hedefliyor. “uz” eli Sanat’ın “us” ışığı Bilim’in sözleriyle duyurulan Özel Birikim Okulları 4. Bilim Sanat Şenliği 8 Mayıs 2011 Pazar günü Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

Şenlik Bilim Sanat Projeleri ve Sergilerden oluşan Fuaye’den ve Konuşmalar, En Ödülleri Töreni, Düş Gölgesi 1. Kısa Film Yarışması Ödül Töreni, Sahne Programları bölümlerinden oluşuyor. Özel Birikim Okulları yönetici ve öğretmenleri daha önceki deneyimlerine dayanarak eğitim öğretime yaptığı katkının yanında tüm katılımcılar ve misafirler için sosyal bir paylaşım imkânı oluşturan şenliğe çok önem verdiklerini belirtiyor ve herkesi şenliğe davet ediyorlar.


Şenlik programında sahne programları, Bilim Sanat Projeleri ve sergiler dışında iki önemli ödül töreni var. İlki Özel Birikim Okulları tarafından geleneksel olarak verilen Enler ödülleri töreni. Enler Ödülleri kapsamında öğrencilerin iyi işleri takdir etme bilincine sahip olmalarını, büyük başarılara imza atan insanlarla tanışmalarını sağlamak ve bir araya gelmenin olumlu enerjisini paylaşmak amacıyla, Özel Birikim Okulları öğrenci, öğretmen ve idarecileri tarafından bilim, sanat, spor, siyaset, fikir dünyası, medya, edebiyat erbabı ve sivil toplum kuruluşları arasından seçilen yılın en başarılı kişi, program ve kurumları ödüllendiriliyor. 2011 Enler Ödülleri 29 kategoriden oluşuyor. Enler Ödülleri, 4. Bilim Sanat Şenliği Açılış Programı’nda sahiplerine takdim edilecek.

Şenliğin ikinci ödül töreninde Birikim Okulları tarafından İstanbul genelinde İlköğretim okulları ve liseler arası olmak üzere iki ayrı kategoride yapılan Düş Gölgesi 1. Kısa Film Yarışmasında ödül alan filmlerin ödülleri de açılış programında takdim edilecek.


Özel Birikim Okulları 4. Bilim Sanat Şenliği 8 Mayıs 2011 Pazar günü Haliç Kongre Merkezi Sadabad Salonu’nda yapılacak. Saat 11.00’de yapılacak açılış programıyla başlayacak olan Bilim Sanat Şenliği sahne programları ve fuayesi akşam 21.00’e kadar tüm ziyaretçilere açık olacak.


4. Bilim Sanat Şenliği Programı (8 Mayıs 2011 Pazar)


11.00 – 12.30: Açılış Programı
Tanıtım Gösterimi
Protokol Konuşmaları
Konser
Birikim Ödül Töreni
Düş Gölgesi Kısa Film Yarışması Ödül Töreni


12.30 – 19.00: Fuaye (Bilim Sanat Projeleri ve Etkinlikleri)
Fuaye Açılışı
Projelerin Ziyaret Edilmesi


19.00 – 21.00: Sahne Gösterileri


Davetliler Seçkisi


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Recep Akdağ
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Kadir Topbaş
Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı Merdan Tufan
İlköğretim Genel Müdürü
Ortaöğretim Genel Müdürü Mehmet Emin Gürkan
Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Mehmet Küçük
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız
İlçe Milli Eğitim Müdürleri
Sivil Toplum Kuruluşları, Dernekler, Vakıflar
Medya Yönetici ve Genel Yayın Yönetmenleri


2011 Enler Ödülleri


Ömür Boyu Başarı Ödülü Mesut UÇAKAN
Ömür Boyu Başarı Ödülü Mehmet Şevki EYGİ
Yılın Sanatçısı Ödülü KIRAÇ
En Başarılı Bilim İnsanı Prof. Dr. Halil İNALCIK
En Başarılı Devlet Adamı Prof. Dr. Recep AKDAĞ
En Başarılı Sivil Toplum Kuruluşu ÇEKÜD
En Başarılı Edebiyatçı Beşir AYVAZOĞLU
En Başarılı Fikir İnsanı Prof. Dr. Ersin Nazif GÜRDOĞAN
En Başarılı Dış Siyaset Köşe Yazarı Hüseyin ALTINALAN
En Başarılı Deneme Köşe Yazarı Yusuf KAPLAN
En Başarılı Çocuk Dergisi Altınçocuk

En Başarılı Teknik Direktör Şenol GÜNEŞ

En Başarılı Spor Yazarı Rıdvan DİLMEN
En Başarılı Spor Yorumcusu Hakan ŞÜKÜR
En Başarılı Spor Spikeri Murat KOSOVA
En Başarılı Spor Programı Bir Zamanlar, Tansu POLATKAN
En Başarılı Haber Spikeri Veyis ATEŞ
En Başarılı Belgesel Programı Derin KÖKLER
En Başarılı Söyleşi Programı Sıradışı
En Başarılı Yarışma Programı Kelime Oyunu
En Başarılı Çocuk Programı Düş Peşime
En Başarılı TV Kültür Programı Canveren Pervaneler
En Başarılı Çocuk Yazarı Mevlana İdris ZENGİN


En Başarılı İnternet Haber Portalı Timeturk


En Başarılı Sporcu Kenan SOFUOĞLU
En Başarılı İş Adamı Serdar İNAN
En Başarılı Yerel Yönetici İsmail ERDEM


Birikim Koleji Sitesine gitmek için tıklayın: Birikim Koleji


Kaynak: www.timeturk.com - 07 Mayıs 2011 Cumartesi - 14:45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder